maandag 4 juli 2011

Ook mijn leven is vanaf nu te volgen.

Mag ik mij even voorstellen,
mijn naam is Fajah Noma v 't Wolfshome, mooie naam he, ik luister en soms ook niet maar naar Fajah, Faaaaaiii, tante Fajah en Faaaiike, maar laat dat Ke maar achterwege want ik ben een flinke dame.
Ik ben de zus van die Orlando die altijd maar in beeld is, de tante van die kids van Orlando en Nena m Finbar en Eagle, en ik werk samen met baasje, vrouwtje heeft die andere 3.
Ik speur en doe dat met overgave en preciezie, en train voor ipo. Soms begrijp ik oefeningen niet zo goed en zo snel als mijn broer, maja, die zit op een full time school en ik ga naar deeltijd school, dus zoals de baas het uitkomt ;-) maar ik heb lol in het leven en doe graag debiel gek, ik maak dan een vreugde dansje en veel herrie, wat niet iedereen leuk vind maar oke, ik vind het leuk.

1 opmerking:

  1. Zo, vanaf nu kan ik eindelijk ook weer reageren op je blogs. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen